sobota, 20 czerwca 2015

BlogINtalk: Gdańsk

Gdańsk, 30 maja | Kreatywna kampania 
- inne spojrzenie na post sponsorowany


Katarzyna Antończyk - architektnaszpilkach.pl [FB] [IG]
Magdalena Budzińska - domnienachwilke.pl [IG]
Karolina Zielińska-Gasewicz - ipsialapa.blogspot.com
Magda Lidzbarska - magiadomu.blogspot.com [FB] [IG]
Maja Kostkiewicz, Ava Niemczewska - wjakwnetrze.pl [FB]
Magda Motrenko - wnetrzazewnetrza.pl [FB] [IG]
Olga Piwowarska, Izabela Hubala - youtube.com/user/lovelyplacetv [FB] [IG1] [IG2]

miejsce: O TU_
zdjęcia: Adam Tesarski
sponsorzy: Orange, Śnieżka

#blogintalk














Jak powinna wyglądać współpraca z marką na blogu? Czy są jakieś sztywne ramy, których należy się trzymać? A może warto dać się ponieść wyobraźni i spróbować stworzyć coś, czego jeszcze nie było? Coś, czego nie zrobił nikt inny?

Czy współpraca musi polegać po prostu na prezentacji produktu marki? Czy to faktycznie produkt ma być w centrum całej wspólnej akcji? Czy firmom naprawdę właśnie na tym zależy?

W Gdańsku wymieniliśmy się swoimi doświadczeniami dotyczącymi naszych współprac i opowiedzieliśmy sobie o ciekawych kampaniach blogowych, na które mieliśmy okazję trafić jako czytelnicy. Ponieważ jesteśmy różni, a blogi wyróżniają się indywidualnym podejściem, wnioski każdy wyciągnął sam.

By przybliżyć temat tym, którzy tego dnia niestety nie mogli być z nami, nie będziemy szukać zbyt daleko. Spójrzmy na przykładowe działania prowadzone w blogosferze przez sponsorów BlogINtalk. Pod koniec grudnia Śnieżka przesłała kilku blogerom, z którymi współpracuje, zestawy sylwestrowe. Ile miały wspólnego z farbami? Sami zobaczcie np. TUTAJ.  Natomiast Orange w 2013 wysłało kilku blogerów w podróż po Europie, by mogli naprawdę dobrze przetestować ofertę roamingową Orange Travel. Czyż nie prościej byłoby zlecić napisanie krótkich notek informacyjnych? Może prościej, ale czy ciekawiej? Więcej o akcji możecie przeczytać TUTAJ na blogu Orange

Mamy nadzieję, że powyższe przykłady pomogą Wam w kreatywnym podejściu do planowania różnych działań :)







2 komentarze :

  1. Piękne to miejsce, w którym odbywało się spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Bardzo przyjemne i idealne do pracy :)

      Usuń